footer-logo

Ruilen & Retourneren

Hoe kan ik mijn gekochte producten ruilen of retourneren?

We hebben een ruil- en retour termijn van 14 dagen. Het product dient onbeschadigd retour gezonden te worden. Lees het meegestuurde retour formulier goed door en volg de aanwijzingen. De retour kosten zijn voor eigen rekening. Breng het pakket bij een PostNL of DHL punt zodat het via een van deze partijen bezorgd wordt. 

Heb ik garantie op mijn product?

Voor alle producten die via onze webshop worden gekocht, geldt een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Vertoont jouw aankoop een klacht? Dan ontvangen wij graag een mail, dit mag naar info@florez.nl. Het is belangrijk om in deze e-mail het ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is.

Ik heb een product gekocht via Klarna, hoe moet ik retourneren?

Als er gekozen is voor een betaalwijze via Klarna, dan raden wij u aan om bij Klarna zelf (via de app) aan te geven dat u het product heeft geretourneerd zodat, u geen aanmaning van hen ontvangt. Ook via Klarna zijn de retourkosten voor u zelf. Zodra de retourzending is verwerkt, zal ook de factuur worden aangepast. 

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat te doen? 

0
    0
    Jou winkelwagen
    Winkelwagen is leegTerug naar Shop