footer-logo

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij je helpen?

Ruilen & Retourneren

Hoe kan ik mijn gekochte producten ruilen of retourneren?

We hebben een ruil- en retour termijn van 14 dagen. Het product dient onbeschadigd retour gezonden te worden. Lees het meegestuurde retour formulier goed door en volg de aanwijzingen. De retour kosten zijn voor eigen rekening.

Heb ik garantie op mijn product?

Voor alle producten die via onze webshop worden gekocht, geldt een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Vertoont jouw aankoop een klacht? Dan ontvangen wij graag een mail, dit mag naar [email protected]. Het is belangrijk om in deze e-mail het ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is.

Moet ik mijn gratis t-shirt retourneren bij het retourneren van drie broeken?

Bij aankoop van 3 broeken krijgt de koper van Florèz een gratis t-shirt. Bij het retourneren van een gedeelte van de order mag u het t-shirt houden. Bij het retourneren van de gehele order zullen wij de kosten van de goodie inhouden bij het terugstorten van het bedrag.

Ik heb een product gekocht via Klarna, hoe moet ik retourneren?

Als er gekozen is voor een betaalwijze via Klarna, dan raden wij u aan om bij Klarna zelf (via de app) aan te geven dat u het product heeft geretourneerd zodat, u geen aanmaning van hen ontvangt. Ook via Klarna zijn de retourkosten voor u zelf. Zodra de retourzending is verwerkt, zal ook de factuur worden aangepast.

Betalingen & Kortingscodes

Mijn kortingscode werkt niet, wat te doen?

Wanneer u een kortingscode heeft die niet blijkt te werken, neem dan contact met ons op. Dan zullen wij dit voor u oplossen. Dit kan telefonisch of via [email protected].

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken in 1 bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk. U kunt 1 kortingscode per bestelling gebruiken.

Via welke manieren kan ik betalen?

Via onze website FLORÈZ winkel je veilig en betrouwbaar. Jouw bestelling kan worden afgerond via de onderstaande betaalwijzen.

iDeal – Via deze betaalmethode betaal je de bestelling direct binnen de vertrouwde internetomgeving van jouw bank. Het aankoopbedrag wordt direct van jouw bankrekening afgeschreven.

Creditcard – Door in de betaalstraat voor de creditcard optie te kiezen, kun je de betaling van jouw bestelling nog even uitstellen. Kies bij het afrekenen van jouw bestelling voor de creditcardmaatschappij waar jij bij aangesloten zit. Volg vervolgens de stappen in de vertrouwde internetomgeving van de desbetreffende creditcardmaatschappij.

Klarna – Via Klarna kun je jouw bestelling veilig achteraf betalen. Deze betaalmethode is beschikbaar voor klanten van 18 jaar en ouder. Klarna geeft jou de mogelijkheid de bestelling binnen 14 dagen te betalen. Let op! Achteraf betalen is niet voor iedereen mogelijk. Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna. Vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan FLORÈZ vrijgegeven.

Mijn FLORÈZ Account

Mijn FLORÈZ account werkt niet, wat moet ik doen?

Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, of vraag een nieuw wachtwoord aan. Indien dit niet werkt kunt u contact met ons opnemen via [email protected] .

Hoe verander ik mijn account gegevens?

Jouw account gegevens zijn gemakkelijk te wijzigen door in te loggen op jouw FLORÈZ account. Jouw NAW gegevens zijn aan te passen via het kopje ‘adres’ Je naam en wachtwoorden zijn te wijzigen via ‘accountgegevens’.

Hoe meld ik mezelf aan en af voor de FLORÈZ nieuwsbrief

U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief via de website. Afmelden kan onderaan een ontvangen nieuwsbrief in uw mail.

Bezorging & Levering

Mijn product is niet geleverd binnen de gestelde termijn, wat moet ik doen?

U kunt uw order trekken via onze website ‘order tracking’. Als het hier niet helder wordt, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] , dan zullen wij het zo spoedig mogelijk voor u uitzoeken.

Moet ik verzendkosten betalen?

Indien u een bestelling plaatst boven de 120 euro, betaalt u geen verzendkosten. Alles hieronder betaalt u 4,95 euro.

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelde product?

U ontvangt uw broek binnen 1 tot 3 werkdagen., Wij doen er alles aan om uw product binnen dit gestelde termijn aan u te leveren.

Niet alle producten die ik heb bestelt heb ik ontvangen, klopt dit?

Als blijkt dat uw bestelling niet compleet is, dan is het belangrijk dat wij dit zo spoedig mogelijk weten. Dan kunnen wij in ons magazijn controleren of dit klopt en eventueel aanvullen.

Ik heb een klacht over mijn aankoop, wat moet ik doen?

Wij horen graag wat uw klacht is over het product, graag ontvangen wij een ordernummer met een duidelijke foto via de mail om dit te beoordelen. Dit mag naar [email protected]
0
    0
    Mijn winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar shop