Ruilen & Retourneren
Hoe kan ik mijn gekochte producten ruilen of retourneren?
Heb ik garantie op mijn product?
Voor alle producten die via onze webshop worden gekocht, geldt een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Vertoont jouw aankoop een klacht? Dan ontvangen wij graag een mail, dit mag naar [email protected]. Het is belangrijk om in deze e-mail het ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is.
Moet ik mijn gratis t-shirt retourneren bij het retourneren van drie broeken?
Ik heb een product gekocht via Klarna, hoe moet ik retourneren?
Betalingen & Kortingscodes
Mijn kortingscode werkt niet, wat te doen?
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken in 1 bestelling?
Via welke manieren kan ik betalen?
iDeal – Via deze betaalmethode betaal je de bestelling direct binnen de vertrouwde internetomgeving van jouw bank. Het aankoopbedrag wordt direct van jouw bankrekening afgeschreven.
Creditcard – Door in de betaalstraat voor de creditcard optie te kiezen, kun je de betaling van jouw bestelling nog even uitstellen. Kies bij het afrekenen van jouw bestelling voor de creditcardmaatschappij waar jij bij aangesloten zit. Volg vervolgens de stappen in de vertrouwde internetomgeving van de desbetreffende creditcardmaatschappij.
Klarna – Via Klarna kun je jouw bestelling veilig achteraf betalen. Deze betaalmethode is beschikbaar voor klanten van 18 jaar en ouder. Klarna geeft jou de mogelijkheid de bestelling binnen 14 dagen te betalen. Let op! Achteraf betalen is niet voor iedereen mogelijk. Het kan helaas voor komen dat jouw bestelling wordt geweigerd door Klarna. Vanwege privacy-redenen wordt de reden van de weigering door Klarna niet aan FLORÈZ vrijgegeven.
Mijn FLORÈZ Account
Mijn FLORÈZ account werkt niet, wat moet ik doen?
Hoe verander ik mijn account gegevens?
Hoe meld ik mezelf aan en af voor de FLORÈZ nieuwsbrief
Bezorging & Levering
Mijn product is niet geleverd binnen de gestelde termijn, wat moet ik doen?
U kunt uw order trekken via onze website ‘order tracking’. Als het hier niet helder wordt, kunt u contact met ons opnemen via [email protected] , dan zullen wij het zo spoedig mogelijk voor u uitzoeken.