Bestellen
Is mijn bestelling goed binnengekomen?
Zodra je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je van ons per e-mail een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de bevestiging van verzending. Hierna ontvang je een e-mail met de track and trace code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot aan de bezorging.
Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?
Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen is het alleen mogelijk deze te wijzigen of te annuleren via de contact pagina. Wij zullen op dat moment ons best doen de bestelling aan te passen.
Is het mogelijk om items te reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om items te reserveren.
Kan ik mijn adresgegevens wijzigen nadat ik de bestelling geplaatst heb?
Dit is mogelijk, dit kan via het contact formulier, helaas kunnen wij niet garanderen dat je wijziging tijdig is doorgevoerd bij ons in het systeem.
Mijn kortingscode werkt niet, wat te doen?
Wanneer u een kortingscode heeft die niet blijkt te werken, neem dan contact met ons op. Dan zullen wij dit voor u oplossen. Dit kan telefonisch of via contact@florez.nl