Ruilen/Retourneren

Hoe ruil of retourneer ik mijn pakket terug naar Florèz? Hieronder volgt er een uitleg waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe u uw pakket kunt ruilen en/of retourneren. Deze stappen staan ook omschreven op het formulier die u van ons heeft ontvangen bij uw pakket.

Aanmelden

Selecteer binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de artikelen die u wilt ruilen of retourneren. Tijdens dit proces kunt u aangegeven wat de reden is van het ruilen of retourneren. Als laatste kiest u de gewenste retour/ verzendmethode.

Inpakken

Pak de artikel(en) in die u wilt ruilen/retourneren en voeg dit formulier ingevuld toe. Let op vergeet niet het oude verzendlabel te verwijderen. Zorg ervoor dat het pakket goed dichtzit zodat het niet open gaat tijdens de verzending.

Versturen

Breng uw pakket binnen 3 werkdagen na aanmaken van ruiling/retourzending naar het postkantoor. Zij zullen uw pakket naar ons versturen. Vergeet niet de track and trace code mee te nemen, zo kunt u het pakket continu volgen.

Terugstorting

Zodra ons distributiecentrum uw retourzending heeft ontvangen, ontvangt u uw geld terug of een aangepaste Klarna-factuur. Wij streven erna het retourbedrag ten alle tijden binnen 5 - 10 werkdagen terug te storten op de door u gekozen betaalmethode.

FOLLOW THE FUTURE OF FLORÈZ

"BECAUSE WE WANT TO TAKE OUR RESPONSIBILITY IN FASHION"